אנו ממשיכים להעניק לכם שירות - בדיגיטל, בדוא"ל ובטלפון, ומאפשרים קבלת קהל בחלק ממשרדי העירייה בתאום מראש

ההגעה לתור שנקבע מראש במשרדי העירייה תעשה תוך שמירה על הנחיות "התו הסגול":

  • עטיית מסכה לאורך כל שהותכם
  • בכניסה הוצבה עמדת חיטוי ידיים
  • שמירה על 2 מטר בין אדם לאדם
  • הצהרת בריאות בעמדת הדיווח דיגיטלי באמצעות ברקוד QR
  • בעמדות קבלת הקהל הוצבו מחיצות פיזיות
  • בעמדת קבלת שירות יכול לשבת רק אדם אחד ובמרחק הושבה מסומן מול הדלפק
  • עמדות זימון תור/ביטוח לאומי/שירותי אונליין (קיוסקים) מצוידות בכפפות
  • קבלת הקהל תתקיים בתיאום מראש מול המחלקה הרלוונטית - ראו פירוט להלן
    >> בשבועות הקרובים תכנס לשימוש מערכת הזמנת תורים באפליקציה ובאינטרנט.
  • תושבים שיגיעו ללא פגישה מתואמת יופנו למזכירות לתיאום פגישה על בסיס מקום פנוי.
מסמכים המחייבים הגשה - לרבות הצעות מחיר והצעות למכרזים - ניתן להגיש בעמדת השומר בכניסה לעירייה בשעות העבודה.

זקוקים לסיוע בקבלת השירות בדיגיטל?
פנו לשי"ל בטלפון: 08-9407984, בימים א'-ד' בין השעות 09:00 – 12:00 או באמצעות המייל דואר אלקטרוני: shilnzc@gmail.com

איך מקבלים שירות? איך קובעים פגישה מראש? כל הפרטים כאן: