מבקר העירייה וממונה על תלונות הציבור
מבקר העירייה והממונה על תלונות הציבור
עובדת ביקורת משרד המבקר והממונה על תלונות הציבור אביה גור-אל
כתובת רח' הבנים 9 נס ציונה
שם | תפקיד | טלפון | נייד | מייל |
---|---|---|---|---|
אביה גור-אל | עובדת ביקורת משרד המבקר והממונה על תלונות הציבור | 08-9384268 | [email protected] |
הגשת תלונה:
- כל אדם רשאי להגיש תלונה לממונה על הרשות המקומית ומוסדותיה, על גוף עירוני, על עובד, על נושא משרה או על ממלא תפקיד בהם.
- יובהר כי, הגשת תלונה תיעשה רק לאחר שנעשתה פניה לממונה על פניות הציבור ו/או בעלי התפקידים הרלוונטיים בעיריה. אם הפונה לא נענה או הטיפול בו אינו לשביעות רצונו הוא רשאי לפנות לממונה על תלונות הציבור.
התנאים לטיפול בתלונה:
- התלונה צריך שתהיה בעניין הנוגע למילוי תפקידיו של הנילון.
- המעשה פוגע במתלונן עצמו או מונע ממנו טובת הנאה.
- המעשה נעשה בניגוד לחוק או שנעשה בלא סמכות חוקית או בניגוד למנהל תקין או שיש בו נוקשות יתרה או אי צדק בולט.
תלונות שאין לדון בהן:
- בעניין התלוי ועומד בבית משפט או בבית דין, או שבית משפט או בית דין הכריע בו לגופו.
- תלונה שהממונה סבור שהיא קנטרנית או טורדנית.
- תלונה על פעולה שיפוטית או מעין שיפוטית.
- תלונה של עובד בעניין הנוגע לשירותו כעובד (ואולם יהיה בירור על מעשה החורג מהוראות חוק, תקנות, הסכם קיבוצי או מהסדרים כללים שנקבעו כדין).
- תלונה בעניין שלגביו הוגשה כבר תלונה למבקר המדינה בתפקידו כנציב תלונות הציבור.
הטיפול בתלונה:
- הממונה רשאי לברר את התלונה בכל דרך שייראה לנכון.
- הממונה ישמור על סודיות מגיש התלונה ויעביר אליו את תשובתו לאחר שיסיים את בדיקתו.
דרכי הגשת תלונה:
- תלונה תוגש בכתב או בעל פה.
- לצורך הגשת תלונה בכתב יש למלא את טופס הגשת תלונה לממונה על תלונות הציבור ולפעול לפיו.
- תלונה בעל פה תירשם מפי המתלונן ותחתם על ידו.