עיריית נס ציונה משפרת את השרות לתושב - מערכת חדשה לניהול הקשר עם התושב החלה לפעול במוקד העירוני ותייעל באופן משמעותי את הטיפול בפניות תושבים

במקום מערכת קשרי תושב הוותיקה אשר שירתה את העירייה בפניות תושבים מעל 20 שנה, החלה לפעול מערכת ניהול מתקדמת (CRM) אשר מרחיבה את ערוצי הפניה לעירייה, מאפשרת כבר לנציגים שיקוף יעיל של היסטוריית פניות, ביצוע סנכרון יעיל ומהיר בין כלל הפניות ובין כלל האגפים המטפלים, מאפשרת קבלת תמונות ומיקומים מדויקים מהשטח ואליו, ועתידה לייעל ולקצר את זמני הטיפול בפניות ואף קבלת משוב תושבים.

המערכת הפנימית היא אבן דרך משמעותית בתהליך רחב לשיפור השירות לתושב שמנוהל בחודשים האחרונים תחת אגף השירות החדש, ומטרתו לשפר את הקשר בין העירייה לתושב.
במסגרת התהליך הרחב עוד צפויים להתרחב הדרכים בהם יוכלו לפנות התושבים לעירייה, תוך שיפור וקיצור זמני המענה, ניהול יעיל של מענה בו מעורבים מספר בעלי מקצוע בעירייה, ותוך דגש על סיום מעגל הטיפול בפניות וקבלת משוב מהתושבים. במסגרת המהלך הרחב, התווסף גם שירות ווטסאפ חדש לקבל פניות מהתושבים ויתווספו בהמשך גם דרכים נוספות לפניה לעירייה בקלות ובמהירות, בין היתר דרך הפייסבוק העירוני.