כל אדם רשאי להגיש תלונה לממונה על תלונות הציבור.
התלונה תתברר על-ידי הממונה במידה שהתלונה היא על מעשה בניגוד לחוק או בניגוד למינהל תקין, או במידה שהתלונה היא על טיפול בפנייה שהסתיימה אשר לא טופלה במלואה ונותרה סברה כי יש ממש בתלונה.

בפנייה ראשונית הנוגעת לעבודת העירייה, ובשאלות הנוגעות לפנייה שנפתחה, יש לפנות אל המוקד העירוני 106.
בפנייה לצורך המשך בירור ובדיקה ניתן לפנות אל פניות הציבור באגף שירות בעירייה.
לצורך הגשת תלונה בלבד, יש למלא את הטופס הבא.

פרטי המתלונן

האם תושב נס ציונה? (חובה) שדה חובה

 

במקרה של תלונה מטעם עו"ד בשם לקוח

 
פרטי התלונה

מספר פנייה שהתקבל ממילוי טופס דיגיטלי או מפנייה למוקד

 

האם העניין תלוי ועומד בפני בית משפט או בית דין או שהוכרע על ידו? (חובה) שדה חובה
התחייבות ושליחה
הנני מתחייב/ת כי המידע שמסרתי לעיל מלא ואמין. במידה שהממונה יבקש מידע נוסף, אהיה זמין/ה להמשך טיפולו באחת מדרכי ההתקשרות שציינתי לעיל. (חובה) שדה חובה
Browser not supported