שירות לתושב.ת
שירות לתושב.ת


בעלי תפקידים בשירות לתושב.ת
שם | תפקיד | טלפון | נייד | מייל |
---|---|---|---|---|
לני דורסמן ממן | מנהלת אגף שירות | 08-9383837 | [email protected] | |
ענבר עידן | ממונה על פניות ציבור | 08-9383837 | [email protected] | |
שמרית ישראל | מנהלת המוקד העירוני | 08-6429222 | [email protected] |
אגף שירות הוקם על מנת לבסס חווית שירות טובה לתושבים ולעובדים: להיות אוזן קשבת, לחבר בין יחידות העירייה השונות לעבוד בשיתוף פעולה ולהגביר את מעורבותו ושייכותו של התושב לעיר
אגף השירות מהווה צומת המקשר בין תושבי העיר, עובדי ועובדות העירייה, בעלי עסקים והבאים בשעריה לבין ראש העירייה, ההנהלה ויחידות העירייה. האגף מטפל בתלונות, פניות, הצעות ותודות הקשורות לכל תחומי העשייה העירונית. הנהלת העיר מייחסת לטיפול בפניות התושבים מקום נכבד.
האגף מאתר ומזהה נושאים מערכתיים העולים מן הפניות, מציג אותם בפני הנהלת העירייה ומקדם את הטיפול בהם. תפקידו של האגף הוא להטמיע תרבות ארגונית של מיקוד בלקוח ומחויבות לשיפור מתמיד במענה לפניות כאשר המטרה הינה להעלות את רמת השירות לפונים לעירייה ולהבטיח איכות חיים בעיר – כל זאת ע"י מתן שירות נגיש, מהיר, אישי ונוח יותר. תפיסת השירות של עיריית נס ציונה היא מתן שירות אא"א- שירות אכפתי, אפקטיבי ואחראי.
אגף השירות מביט פנימה אל עובדי העירייה ומציידם בכלים לתת שירות ובכוחות לעבוד בשיתוף פעולה ובמקביל מביט אל התושב רואה את צרכיו, רצונותיו ובקשותיו.
לאור תפיסה זו נבנית תוכנית עבודה ליצירת חווית משתמש חמה אנושית מקצועית ויעילה בין הרשות המקומית, עובדיה ותושביה.